24.10.2016

14. raskausviikon masu

Taas aika masupostauksen. Nyt se on mielestäni hieman viime viikkoa pienempi. Ei niin paljoa turvotakaan tänään. Työkaveri tuli tänään taputtamaan mun mahaa ja sanoi "musta tuntuu, että sä odotat tyttöä". Naurahdin vähän, koska se oli ensimmäinen, joka sanoi mun odottavan tyttöä. Minä ja kaikki muut ollaan ajateltu, että poika olisi tuloillaan. Joulukuussa se nähdään.

Nyt töissä tietää jo lähes kaikki ja kaikki ovat olleet todella iloisia kuullessaan uutisen ja onnitelleet. Monet kysyy, onko ollut vaikea raskaus ja aina olen sanonut, ettei ole ollut oikeastaan mitään - ihanan helppo raskaus ollut.

Mulla on ollut koko raskausaika sellaista, että aina jos näen jonkun leivonnaisen kuvan tms. niin mulle tulee pakkomielteinen olo siitä, että nyt mun on pakko saada tota heti! Tänään näin kuvan suklaapannarista ja mikäs muukaan siellä on tällä hetkellä uunissa kuin suklaapannari...

Huomenna onkin aamulla sokerirasituskoe, iik! Kauhulla odotan ja bulkkaan täällä, kun tunnin päästä alkaa paasto. Eniten inhottaa se jatkuva neulalla tökkiminen. Kerron huomenna, miten se meni.

Edelliset masupäivitykset löydät linkkien takaa

2 kommenttia: